wtorek, 23 września 2014

Bo starocie są OK!

Hej! W dzisiejszym poście pokaże wam nie tylko swoje prace wykonane w ostatnim czasie, ale także te które są już starymi lokatorami mojego domu lub zostały podarowane lub sprzedane znajomym, a ja zachowałam je jedynie w postaci zdjęć. Zapraszam!


Butelki o nieczęsto spotykanym kształcie z zakrzywioną szyjką zostały podarowane mojej Mamie, która bardzo upodobała sobie irysy :)



Butelki malowane w okolicach lutego i marca w miesiącach gdzie najbardziej tęsknie za wiosną i latem dlatego też postanowiłam dać upust moim frustracjom i sprawić sobie mini wiosnę chociaż na butelkach. 



Ah! I wreszcie doczekałam się upragnionej wiosny i lata gdzie barwy kwiatów przyprawiają o zawrót głowy ,a śpiew ptaków budzi nas każdego dnia. 



Tutaj najstarsze z prac. Są to zdobienia wykonane na antyramach. Niestety jakość tych zdjęć nie powala ale niestety nie mam lepszych a antyramy zostały podarowane lub sprzedane.

Pierwsza antyrama została podarowana koleżance, która uwielbia hibiskusy, dlatego też znajduje się na niej taki wzór; natomiast dwie kolejne zostały stworzone podczas Świątecznej Bożonarodzeniowej gorączki, a że ja wręcz uwielbiam motyw aniołów malowanie tego sprawiło mi wielką radochę.





Niestety nie wszystkie prace, które zmieniły właścicieli zostały przeze mnie uwiecznione na zdjęciach wiec teraz jednie będę mogła pokazywać te, które robię na bieżąco. Wzory na butelkach i antyramach są inspiracją z grafiki napotkanej gdzieś w czeluściach internetu. Jeżeli zainteresowało Was, któreś z tych dekoracyjnych szkieł to zapraszam do kontaktu ze mną poprzez komentarz lub mail. W niedługim czasie być może pojawi się również fanpage na facebook'u po to by ułatwić przeglądanie prac. W tej chwili zapraszam wszystkich na stronę DigArt, gdzie również jest możliwość zapoznania się z moimi wytworami szklanymi i nie tylko :)


Pozdrawiam gorąco!

5 komentarzy:

  1. Też lubię takie dekoracje z butelek, są oryginalne, tym bardziej jeśli wykonamy je sami w domu, na pewno dodadzą wnętrzom odpowiedni klimat. :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Stanowią one same w sobie piękny element dekoracyjny domu, a jeżeli stworzy się takie cudeńko np. ze słoiczka może on posłużyć nam jako wazon na kwiaty lub też świecznik.

      Usuń
  2. Przepiękne :) Bardzo fajnie by było gdybyś dodała listę obserwujących osób, tak aby można stale zobaczyć co dodajesz

    OdpowiedzUsuń