niedziela, 21 września 2014

Imagine a Bottle


Wyobraź sobie… butelkę
Niby nic takiego, zwykłe szło, puste do wyrzucenia.
….
Nie dla mnie!
Dla mnie butelka to pachnące kwiaty, śpiewający ptak, dzikość morskich fal, ulotność chwil.
Po prostu kolorowy, czasem magiczny świat!
Daję szklanym przedmiotom drugie piękne życie.
 Jeśli jesteś ciekawy, Drogi Czytelniku, jaką metamorfozę przechodzą u mnie puste szklane butelki, słoiczki, wazony, szklanki, kieliszki oraz świeczniki to zapraszam!



Cześć!  Witam Was wszystkich na moim blogu o tematyce hand-made. Nazywam się Aneta, jestem studentką dietetyki, a moją pasją jest tworzenie czegoś nowego, w szczególności, jak zapewne już zauważyliście, zdobienie szklanych przedmiotów i nadawanie im nowego wyglądu. W kolejnych postach oprócz prezentacji butelek będę zamieszczać prace wykonane innymi technikami na papierze np. suchy pastel, który osobiście uwielbiam, a także inne rzeczy hand-made takie jak kolczyki i bransoletki oraz wszelkie ręcznie robione i zdobione przedmioty.

Enjoy!


Oto pierwszy przykład mojej twórczości:

"Żonkile skąpane w promieniach słońca"

"Ukryty wśród malw"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz